Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Mamma Mu - 24 augusti 2008 14:32

Nu har jag utfodrat två trevliga killar, den enes flickvän och mig själv med landets godaste lasagne

Flickvännen har varit här masor mkt hela helgen så nu tyckte jag att det minnsann var MIN tur att vila mig litegrann och skickade upp dem till hennes arma päron istället ;)
Mikael har kört hem och fick den sista lasagnen med sig hem till sin stackars mamma, och lite mjuk pepparkaka såklart ;)
blir nog bara lite mackor och ett par ägg här ikväll då helgen innehållit ganska så mkt disk redan

imorgon ska jag bli bjuden på lunch av chefen på en restaurang
det är ju inte var dag man har såna lunchmöten
lite nervös är jag, hur ska man kunna äta OCH prata om så bra man är i köket osv osv

Av Mamma Mu - 24 augusti 2008 14:10


Om man tänker på att landets godaste lasagne (min) bara består av två såser (köttfärssås och ostsås) och lite plattor, så är det mkt förvånande att man kan köpa färdig "lasagne" i affärerna som inte bara är mkt tråkigare, de innehåller dessutom en hel del skumma grejjer med namn och benämningar knappt ngn vanlig människa begriper sig på

Av Mamma Mu - 24 augusti 2008 11:51

idag är det den stora blödardagen
denna dag kommer vanligtvis en gång per mensperiod, och det är lika festligt varje gång (eller inte)
dvs det blöder som eff.Aah.enn


snart ska vi ha en mkt ostig lasagne till lunch, jag och A + hans flickvän också Mikael

annars händer här nog inte för mkt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards